Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14818
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШебанова, О. О.-
dc.date.accessioned2022-11-21T17:47:38Z-
dc.date.available2022-11-21T17:47:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШебанова О. О. Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 191 «Економічні науки». 2018. С. 355-361.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14818-
dc.description.abstractВ статті досліджені особливості передачі маркетингової інформації електронними засобами внутрішніх комунікацій, проаналізовані особливості маркетингових процесів в мережі Інтернет, визначені соціотипи споживачів, отримуючих інформацію з Інтернету, представлені підходи та інструментарій впливу на їх споживчу поведінку, як необхідні заходи при розробці маркетингової стратегії підприємства.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследованы особенности передачи маркетинговой информации електронными средствами внутренних коммуникаций, проанализированы особенности маркетинговых процессов в системе Интернет, определены социотипы потребителей, получающих информацию из Интернета, представлены подходы и инструменты влияния на их потребительское поведение, как необходимые мероприятия при разработке маркетинговой стратегии предприятия.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the peculiarities of E-marketing information transfer by means of internal communications are investigated, the peculiarity of marketing in the Internet are analyzed, the socio- types of consumers, which receive information from the Internet are defined, the approaches and tools of influence on their consumer behavior, as the necessary measures in the development of marketing strategy are presented.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 191;-
dc.subjectтипізація споживачівuk_UA
dc.subjectІнтернет-мережаuk_UA
dc.subjectсоціотип споживачаuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectтипизация потребителейuk_UA
dc.subjectІнтернет - сетьuk_UA
dc.subjectсоциотип потребителяuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk_UA
dc.subjectconsumer typificationuk_UA
dc.subjectInternet - networkuk_UA
dc.subjectconsumer socio-typeuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleОсобливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернетуuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности типизации потребителей, получающих маркетинговую информацию из Интернетаuk_UA
dc.title.alternativePeculiarity typification of consumeres, which receive marketing information from Internetuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 191: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36_191_2018.pdf371.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.