Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14818
Title: Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету
Other Titles: Особенности типизации потребителей, получающих маркетинговую информацию из Интернета
Peculiarity typification of consumeres, which receive marketing information from Internet
Authors: Шебанова, О. О.
Keywords: типізація споживачів;Інтернет-мережа;соціотип споживача;маркетингова стратегія;типизация потребителей;Інтернет - сеть;социотип потребителя;маркетинговая стратегия;consumer typification;Internet - network;consumer socio-type;marketing strategy
Issue Date: 2018
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Шебанова О. О. Особливості типізації споживачів, отримуючих маркетингову інформацію з Інтернету. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 191 «Економічні науки». 2018. С. 355-361.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 191;
Abstract: В статті досліджені особливості передачі маркетингової інформації електронними засобами внутрішніх комунікацій, проаналізовані особливості маркетингових процесів в мережі Інтернет, визначені соціотипи споживачів, отримуючих інформацію з Інтернету, представлені підходи та інструментарій впливу на їх споживчу поведінку, як необхідні заходи при розробці маркетингової стратегії підприємства.
В статье исследованы особенности передачи маркетинговой информации електронными средствами внутренних коммуникаций, проанализированы особенности маркетинговых процессов в системе Интернет, определены социотипы потребителей, получающих информацию из Интернета, представлены подходы и инструменты влияния на их потребительское поведение, как необходимые мероприятия при разработке маркетинговой стратегии предприятия.
In the article the peculiarities of E-marketing information transfer by means of internal communications are investigated, the peculiarity of marketing in the Internet are analyzed, the socio- types of consumers, which receive information from the Internet are defined, the approaches and tools of influence on their consumer behavior, as the necessary measures in the development of marketing strategy are presented.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14818
Appears in Collections:Випуск 191: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36_191_2018.pdf371.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.