Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14731
Назва: Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємства
Автори: Сєвідова, І. О.
Бабко, Н. М
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Сєвідова І. О., Бабко Н. М. Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 191-192 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14731
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-192-193.pdf187.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.