Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєвідова, І. О.-
dc.contributor.authorБабко, Н. М-
dc.date.accessioned2022-11-21T12:43:13Z-
dc.date.available2022-11-21T12:43:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСєвідова І. О., Бабко Н. М. Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 191-192 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14731-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleВплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-192-193.pdf187.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.