Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14521
Назва: | Розробка нового методу діагностування гідрооб’ємного керування трактором |
Автори: | Лащенко, Дмитро Юрійович |
Науковий керівник : | Поляшенко, Сергій Олексійович |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі |
Ключові слова: | експлуатаційні показники;інформаційні системи;трактор;дослідження |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Лащенко Д. Ю. Розробка нового методу діагностування гідрооб’ємного керування трактором: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. О. Поляшенко; Харків, 2020. 58 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота складається з 69 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 19 рисунків, 14 таблиці, 123 літературних джерел. Мета дослідження: зниження погектарної витрати палива і підвищення продуктивності МТА за рахунок використання технічних засобів контролю експлуатаційних показників. Для вирішення поставленої мети визначено завдання дослідження: 1 Провести аналіз експлуатаційних факторів, за критерієм ефективності експлуатації МТА. 2 Теоретично обґрунтувати експлуатаційні фактори, що визначають ефективність МТА: залежність продуктивності і витрати палива від частоти обертання колінчастого вала двигуна і передавального відносини трансмісії. 3 Провести експериментальні дослідження МТА обладнаного інформаційною системою і визначити її вплив на продуктивність і витрата палива. Об'єкт дослідження: процес функціонування МТА складається з трактора «Кіровець» обладнаного інформаційною системою в агрегаті з плугом ПЛН-8-35. Предмет дослідження - закономірність зміни основних експлуатаційних показників МТА при використанні інформаційної системи для вибору оптимального режиму його роботи. Практична значимість полягає в запропонованому технічному рішенні інформаційної системи в режимі реального часу, основних експлуатаційних показників МТА для вибору оптимального режиму його експлуатації. Пропонована - інформаційна система дозволяє вибрати оптимальний режим роботи МТА, тим самим знизити до 16% погектарний витрата палива і здійснити контроль за роботою механізатора.Методологія і методи дослідження. Методологічну основу досліджень склали методи системного аналізу, математичного аналізу, математичної статистики, приватні методики лабораторно-польових досліджень і експлуатаційних досліджень. Отримані експериментальні дані обробленіметодами математичної статистики на ЕОМ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14521 |
Розташовується у зібраннях: | 208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
208_Lyashenko_YE.pdf Restricted Access | 9.42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.