Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14521
Название: | Розробка нового методу діагностування гідрооб’ємного керування трактором |
Авторы: | Лащенко, Дмитро Юрійович |
Научный руководитель: | Поляшенко, Сергій Олексійович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі |
Ключевые слова: | експлуатаційні показники;інформаційні системи;трактор;дослідження |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Лащенко Д. Ю. Розробка нового методу діагностування гідрооб’ємного керування трактором: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. О. Поляшенко; Харків, 2020. 58 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Дипломна робота складається з 69 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 19 рисунків, 14 таблиці, 123 літературних джерел. Мета дослідження: зниження погектарної витрати палива і підвищення продуктивності МТА за рахунок використання технічних засобів контролю експлуатаційних показників. Для вирішення поставленої мети визначено завдання дослідження: 1 Провести аналіз експлуатаційних факторів, за критерієм ефективності експлуатації МТА. 2 Теоретично обґрунтувати експлуатаційні фактори, що визначають ефективність МТА: залежність продуктивності і витрати палива від частоти обертання колінчастого вала двигуна і передавального відносини трансмісії. 3 Провести експериментальні дослідження МТА обладнаного інформаційною системою і визначити її вплив на продуктивність і витрата палива. Об'єкт дослідження: процес функціонування МТА складається з трактора «Кіровець» обладнаного інформаційною системою в агрегаті з плугом ПЛН-8-35. Предмет дослідження - закономірність зміни основних експлуатаційних показників МТА при використанні інформаційної системи для вибору оптимального режиму його роботи. Практична значимість полягає в запропонованому технічному рішенні інформаційної системи в режимі реального часу, основних експлуатаційних показників МТА для вибору оптимального режиму його експлуатації. Пропонована - інформаційна система дозволяє вибрати оптимальний режим роботи МТА, тим самим знизити до 16% погектарний витрата палива і здійснити контроль за роботою механізатора.Методологія і методи дослідження. Методологічну основу досліджень склали методи системного аналізу, математичного аналізу, математичної статистики, приватні методики лабораторно-польових досліджень і експлуатаційних досліджень. Отримані експериментальні дані обробленіметодами математичної статистики на ЕОМ. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14521 |
Располагается в коллекциях: | 208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
208_Lyashenko_YE.pdf Restricted Access | 9.42 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.