Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПоляшенко, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorЛащенко, Дмитро Юрійович-
dc.date.accessioned2022-11-19T18:58:16Z-
dc.date.available2022-11-19T18:58:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛащенко Д. Ю. Розробка нового методу діагностування гідрооб’ємного керування трактором: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. О. Поляшенко; Харків, 2020. 58 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14521-
dc.description.abstractДипломна робота складається з 69 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 19 рисунків, 14 таблиці, 123 літературних джерел. Мета дослідження: зниження погектарної витрати палива і підвищення продуктивності МТА за рахунок використання технічних засобів контролю експлуатаційних показників. Для вирішення поставленої мети визначено завдання дослідження: 1 Провести аналіз експлуатаційних факторів, за критерієм ефективності експлуатації МТА. 2 Теоретично обґрунтувати експлуатаційні фактори, що визначають ефективність МТА: залежність продуктивності і витрати палива від частоти обертання колінчастого вала двигуна і передавального відносини трансмісії. 3 Провести експериментальні дослідження МТА обладнаного інформаційною системою і визначити її вплив на продуктивність і витрата палива. Об'єкт дослідження: процес функціонування МТА складається з трактора «Кіровець» обладнаного інформаційною системою в агрегаті з плугом ПЛН-8-35. Предмет дослідження - закономірність зміни основних експлуатаційних показників МТА при використанні інформаційної системи для вибору оптимального режиму його роботи. Практична значимість полягає в запропонованому технічному рішенні інформаційної системи в режимі реального часу, основних експлуатаційних показників МТА для вибору оптимального режиму його експлуатації. Пропонована - інформаційна система дозволяє вибрати оптимальний режим роботи МТА, тим самим знизити до 16% погектарний витрата палива і здійснити контроль за роботою механізатора.Методологія і методи дослідження. Методологічну основу досліджень склали методи системного аналізу, математичного аналізу, математичної статистики, приватні методики лабораторно-польових досліджень і експлуатаційних досліджень. Отримані експериментальні дані обробленіметодами математичної статистики на ЕОМ.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectексплуатаційні показникиuk_UA
dc.subjectінформаційні системиuk_UA
dc.subjectтракторuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.titleРозробка нового методу діагностування гідрооб’ємного керування тракторомuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі-
Appears in Collections:208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
208_Lyashenko_YE.pdf
  Restricted Access
9.42 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.