Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14521
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Поляшенко, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Лащенко, Дмитро Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-19T18:58:16Z | - |
dc.date.available | 2022-11-19T18:58:16Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Лащенко Д. Ю. Розробка нового методу діагностування гідрооб’ємного керування трактором: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. О. Поляшенко; Харків, 2020. 58 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14521 | - |
dc.description.abstract | Дипломна робота складається з 69 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 19 рисунків, 14 таблиці, 123 літературних джерел. Мета дослідження: зниження погектарної витрати палива і підвищення продуктивності МТА за рахунок використання технічних засобів контролю експлуатаційних показників. Для вирішення поставленої мети визначено завдання дослідження: 1 Провести аналіз експлуатаційних факторів, за критерієм ефективності експлуатації МТА. 2 Теоретично обґрунтувати експлуатаційні фактори, що визначають ефективність МТА: залежність продуктивності і витрати палива від частоти обертання колінчастого вала двигуна і передавального відносини трансмісії. 3 Провести експериментальні дослідження МТА обладнаного інформаційною системою і визначити її вплив на продуктивність і витрата палива. Об'єкт дослідження: процес функціонування МТА складається з трактора «Кіровець» обладнаного інформаційною системою в агрегаті з плугом ПЛН-8-35. Предмет дослідження - закономірність зміни основних експлуатаційних показників МТА при використанні інформаційної системи для вибору оптимального режиму його роботи. Практична значимість полягає в запропонованому технічному рішенні інформаційної системи в режимі реального часу, основних експлуатаційних показників МТА для вибору оптимального режиму його експлуатації. Пропонована - інформаційна система дозволяє вибрати оптимальний режим роботи МТА, тим самим знизити до 16% погектарний витрата палива і здійснити контроль за роботою механізатора.Методологія і методи дослідження. Методологічну основу досліджень склали методи системного аналізу, математичного аналізу, математичної статистики, приватні методики лабораторно-польових досліджень і експлуатаційних досліджень. Отримані експериментальні дані обробленіметодами математичної статистики на ЕОМ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | експлуатаційні показники | uk_UA |
dc.subject | інформаційні системи | uk_UA |
dc.subject | трактор | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.title | Розробка нового методу діагностування гідрооб’ємного керування трактором | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі | - |
Appears in Collections: | 208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
208_Lyashenko_YE.pdf Restricted Access | 9.42 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.