Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519
Назва: Удосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмів
Автори: Маймулін, Глеб Олексійович
Науковий керівник : Поляшенко, Сергій Олексійович
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі
Ключові слова: гальмування;гальмівна сила;розподіл гальмівних сил;коефіцієнт стійкості;автомобіль;стійкість
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Маймулін Г. О. Удосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. О. Поляшенко; Харків, 2020. 104 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається з 111 сторінок друкованого тексту, 4 розділів, 64 рисунків, 11 таблиць, 44 літературних джерел. Актуальність теми. Збільшення кількості автомобілів і зростання швидкості їх руху на магістральних автодорогах спричиняє собою необхідність забезпечення активної безпеки. Гальмівні властивості автотранспортних засобів роблять істотний вплив на безпеку дорожнього руху. Об’єкт дослідження – процеси службового гальмування автомобіля на ділянках дороги з різними коефіцієнтами зчеплення та перерозподілом вертикальних реакцій по бортам автомобіля. Предмет дослідження – визначення раціонального співвідношення між розподілом гальмівних сил між осями і сповільненням легкового автомобіля. Методи дослідження. В роботі використовувалися методи теорії подібності, методи класичної механіки і теорії диференціального і інтегрального числень. В експериментальній частині – методи електричних вимірювань механічних величин, методи математичної статистики. Наукова новизна отриманих результатів полягає в подальшому розвитку теорії гальмування автомобілів у напрямку підвищення стійкості і керованості при перерозподілі вертикальних реакцій. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в обґрунтуванні нових методик для проведення дослідноконструкторських і науково-дослідних робіт при постановці на виробництво нових зразків автомобільної техніки і вдосконаленні їх гальмівного керування і методів діагностики їх технічного стану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519
Розташовується у зібраннях:208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208_Maymulin.pdf
  Restricted Access
19.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.