Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519
Назва: | Удосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмів |
Автори: | Маймулін, Глеб Олексійович |
Науковий керівник : | Поляшенко, Сергій Олексійович |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі |
Ключові слова: | гальмування;гальмівна сила;розподіл гальмівних сил;коефіцієнт стійкості;автомобіль;стійкість |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Маймулін Г. О. Удосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. О. Поляшенко; Харків, 2020. 104 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота складається з 111 сторінок друкованого тексту, 4 розділів, 64 рисунків, 11 таблиць, 44 літературних джерел. Актуальність теми. Збільшення кількості автомобілів і зростання швидкості їх руху на магістральних автодорогах спричиняє собою необхідність забезпечення активної безпеки. Гальмівні властивості автотранспортних засобів роблять істотний вплив на безпеку дорожнього руху. Об’єкт дослідження – процеси службового гальмування автомобіля на ділянках дороги з різними коефіцієнтами зчеплення та перерозподілом вертикальних реакцій по бортам автомобіля. Предмет дослідження – визначення раціонального співвідношення між розподілом гальмівних сил між осями і сповільненням легкового автомобіля. Методи дослідження. В роботі використовувалися методи теорії подібності, методи класичної механіки і теорії диференціального і інтегрального числень. В експериментальній частині – методи електричних вимірювань механічних величин, методи математичної статистики. Наукова новизна отриманих результатів полягає в подальшому розвитку теорії гальмування автомобілів у напрямку підвищення стійкості і керованості при перерозподілі вертикальних реакцій. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в обґрунтуванні нових методик для проведення дослідноконструкторських і науково-дослідних робіт при постановці на виробництво нових зразків автомобільної техніки і вдосконаленні їх гальмівного керування і методів діагностики їх технічного стану. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519 |
Розташовується у зібраннях: | 208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
208_Maymulin.pdf Restricted Access | 19.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.