Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Поляшенко, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Маймулін, Глеб Олексійович | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-19T18:43:54Z | - |
dc.date.available | 2022-11-19T18:43:54Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Маймулін Г. О. Удосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. О. Поляшенко; Харків, 2020. 104 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота складається з 111 сторінок друкованого тексту, 4 розділів, 64 рисунків, 11 таблиць, 44 літературних джерел. Актуальність теми. Збільшення кількості автомобілів і зростання швидкості їх руху на магістральних автодорогах спричиняє собою необхідність забезпечення активної безпеки. Гальмівні властивості автотранспортних засобів роблять істотний вплив на безпеку дорожнього руху. Об’єкт дослідження – процеси службового гальмування автомобіля на ділянках дороги з різними коефіцієнтами зчеплення та перерозподілом вертикальних реакцій по бортам автомобіля. Предмет дослідження – визначення раціонального співвідношення між розподілом гальмівних сил між осями і сповільненням легкового автомобіля. Методи дослідження. В роботі використовувалися методи теорії подібності, методи класичної механіки і теорії диференціального і інтегрального числень. В експериментальній частині – методи електричних вимірювань механічних величин, методи математичної статистики. Наукова новизна отриманих результатів полягає в подальшому розвитку теорії гальмування автомобілів у напрямку підвищення стійкості і керованості при перерозподілі вертикальних реакцій. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в обґрунтуванні нових методик для проведення дослідноконструкторських і науково-дослідних робіт при постановці на виробництво нових зразків автомобільної техніки і вдосконаленні їх гальмівного керування і методів діагностики їх технічного стану. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | гальмування | uk_UA |
dc.subject | гальмівна сила | uk_UA |
dc.subject | розподіл гальмівних сил | uk_UA |
dc.subject | коефіцієнт стійкості | uk_UA |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | стійкість | uk_UA |
dc.title | Удосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі | - |
Appears in Collections: | 208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
208_Maymulin.pdf Restricted Access | 19.63 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.