Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПоляшенко, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorМаймулін, Глеб Олексійович-
dc.date.accessioned2022-11-19T18:43:54Z-
dc.date.available2022-11-19T18:43:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаймулін Г. О. Удосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. О. Поляшенко; Харків, 2020. 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається з 111 сторінок друкованого тексту, 4 розділів, 64 рисунків, 11 таблиць, 44 літературних джерел. Актуальність теми. Збільшення кількості автомобілів і зростання швидкості їх руху на магістральних автодорогах спричиняє собою необхідність забезпечення активної безпеки. Гальмівні властивості автотранспортних засобів роблять істотний вплив на безпеку дорожнього руху. Об’єкт дослідження – процеси службового гальмування автомобіля на ділянках дороги з різними коефіцієнтами зчеплення та перерозподілом вертикальних реакцій по бортам автомобіля. Предмет дослідження – визначення раціонального співвідношення між розподілом гальмівних сил між осями і сповільненням легкового автомобіля. Методи дослідження. В роботі використовувалися методи теорії подібності, методи класичної механіки і теорії диференціального і інтегрального числень. В експериментальній частині – методи електричних вимірювань механічних величин, методи математичної статистики. Наукова новизна отриманих результатів полягає в подальшому розвитку теорії гальмування автомобілів у напрямку підвищення стійкості і керованості при перерозподілі вертикальних реакцій. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в обґрунтуванні нових методик для проведення дослідноконструкторських і науково-дослідних робіт при постановці на виробництво нових зразків автомобільної техніки і вдосконаленні їх гальмівного керування і методів діагностики їх технічного стану.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectгальмуванняuk_UA
dc.subjectгальмівна силаuk_UA
dc.subjectрозподіл гальмівних силuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт стійкостіuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectстійкістьuk_UA
dc.titleУдосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі-
Appears in Collections:208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
208_Maymulin.pdf
  Restricted Access
19.63 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.