Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519
Название: | Удосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмів |
Авторы: | Маймулін, Глеб Олексійович |
Научный руководитель: | Поляшенко, Сергій Олексійович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі |
Ключевые слова: | гальмування;гальмівна сила;розподіл гальмівних сил;коефіцієнт стійкості;автомобіль;стійкість |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Маймулін Г. О. Удосконалення управління антиблокувальною системою автомобіля при індивідуальному регулюванні гальмівних механізмів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. С. О. Поляшенко; Харків, 2020. 104 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Кваліфікаційна робота складається з 111 сторінок друкованого тексту, 4 розділів, 64 рисунків, 11 таблиць, 44 літературних джерел. Актуальність теми. Збільшення кількості автомобілів і зростання швидкості їх руху на магістральних автодорогах спричиняє собою необхідність забезпечення активної безпеки. Гальмівні властивості автотранспортних засобів роблять істотний вплив на безпеку дорожнього руху. Об’єкт дослідження – процеси службового гальмування автомобіля на ділянках дороги з різними коефіцієнтами зчеплення та перерозподілом вертикальних реакцій по бортам автомобіля. Предмет дослідження – визначення раціонального співвідношення між розподілом гальмівних сил між осями і сповільненням легкового автомобіля. Методи дослідження. В роботі використовувалися методи теорії подібності, методи класичної механіки і теорії диференціального і інтегрального числень. В експериментальній частині – методи електричних вимірювань механічних величин, методи математичної статистики. Наукова новизна отриманих результатів полягає в подальшому розвитку теорії гальмування автомобілів у напрямку підвищення стійкості і керованості при перерозподілі вертикальних реакцій. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в обґрунтуванні нових методик для проведення дослідноконструкторських і науково-дослідних робіт при постановці на виробництво нових зразків автомобільної техніки і вдосконаленні їх гальмівного керування і методів діагностики їх технічного стану. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14519 |
Располагается в коллекциях: | 208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
208_Maymulin.pdf Restricted Access | 19.63 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.