Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14513
Назва: Підвищення експлуатаційних показників використання комбінованого машинно-тракторного агрегату
Автори: Чернишев, Андрій Васильович
Науковий керівник : Антощенков, В. М.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі
Ключові слова: математична модель;ґрунтообробно-посівний агрегат;технологічний процес;витрата енергії;підвищення експлуатаційної ефективності
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Чернишев А. В. Підвищення експлуатаційних показників використання комбінованого машинно-тракторного агрегату: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. В. М. Антощенков; Харків, 2020. 55 с.
Короткий огляд (реферат): Робота складається зі вступу, 4 розділів, викладена на 62 сторінках машинописного тексту, містить 23 рисунків, 7 таблиць, загальних висновків, список використаних джерел, що включає 63 найменування, 1 додатка. Метою випускної магістерської роботи є підвищення експлуатаційних показників використання комбінованого машинно-тракторного агрегату шляхом зниження витрат енергії при виконанні технологічного процесу прямої сівби зернових культур. Об'єктом дослідження у виконуваній роботі є процес обробки ґрунту та сівби, які дозволяють підвищити продуктивність агрегату та скоротити витрати енергії при виробництві продукції рослинництва. Для підвищення прямолінійності руху комбінованих сільськогосподарських агрегатів необхідно застосувати системи автоматичного керування напрямком руху, які забезпечать потрібну точність керування по заданій технологічній траєкторії та знизять витрати енергії на виконання технологічного процесу. Результати експериментальних досліджень комбінованого ґрунтообробнопосівного агрегату показали, що при керуванні агрегатом в першому проході (в подальшому по сліду маркера від попереднього проходу) та при керуванні агрегатом з використанням навігаційного пристрою (курсопоказчика) розподілення відхилень від прямолінійного шляху при будь-якому проході підпорядковується нормальному закону. Використання пристрою контролю за траєкторією руху та витратою палива зменшує погектарну витрату та витрату палива на гоні 100 м в середньому на 5,2%, а амплітуду відхилення на 11%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14513
Розташовується у зібраннях:208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
208_Chernyshev.pdf
  Restricted Access
10.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.