Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14513
Название: Підвищення експлуатаційних показників використання комбінованого машинно-тракторного агрегату
Авторы: Чернишев, Андрій Васильович
Научный руководитель: Антощенков, В. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі
Ключевые слова: математична модель;ґрунтообробно-посівний агрегат;технологічний процес;витрата енергії;підвищення експлуатаційної ефективності
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Чернишев А. В. Підвищення експлуатаційних показників використання комбінованого машинно-тракторного агрегату: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. В. М. Антощенков; Харків, 2020. 55 с.
Краткий осмотр (реферат): Робота складається зі вступу, 4 розділів, викладена на 62 сторінках машинописного тексту, містить 23 рисунків, 7 таблиць, загальних висновків, список використаних джерел, що включає 63 найменування, 1 додатка. Метою випускної магістерської роботи є підвищення експлуатаційних показників використання комбінованого машинно-тракторного агрегату шляхом зниження витрат енергії при виконанні технологічного процесу прямої сівби зернових культур. Об'єктом дослідження у виконуваній роботі є процес обробки ґрунту та сівби, які дозволяють підвищити продуктивність агрегату та скоротити витрати енергії при виробництві продукції рослинництва. Для підвищення прямолінійності руху комбінованих сільськогосподарських агрегатів необхідно застосувати системи автоматичного керування напрямком руху, які забезпечать потрібну точність керування по заданій технологічній траєкторії та знизять витрати енергії на виконання технологічного процесу. Результати експериментальних досліджень комбінованого ґрунтообробнопосівного агрегату показали, що при керуванні агрегатом в першому проході (в подальшому по сліду маркера від попереднього проходу) та при керуванні агрегатом з використанням навігаційного пристрою (курсопоказчика) розподілення відхилень від прямолінійного шляху при будь-якому проході підпорядковується нормальному закону. Використання пристрою контролю за траєкторією руху та витратою палива зменшує погектарну витрату та витрату палива на гоні 100 м в середньому на 5,2%, а амплітуду відхилення на 11%.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14513
Располагается в коллекциях:208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
208_Chernyshev.pdf
  Restricted Access
10.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.