Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14513
Title: Підвищення експлуатаційних показників використання комбінованого машинно-тракторного агрегату
Authors: Чернишев, Андрій Васильович
metadata.dc.contributor.advisor: Антощенков, В. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі
Keywords: математична модель;ґрунтообробно-посівний агрегат;технологічний процес;витрата енергії;підвищення експлуатаційної ефективності
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Чернишев А. В. Підвищення експлуатаційних показників використання комбінованого машинно-тракторного агрегату: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. В. М. Антощенков; Харків, 2020. 55 с.
Abstract: Робота складається зі вступу, 4 розділів, викладена на 62 сторінках машинописного тексту, містить 23 рисунків, 7 таблиць, загальних висновків, список використаних джерел, що включає 63 найменування, 1 додатка. Метою випускної магістерської роботи є підвищення експлуатаційних показників використання комбінованого машинно-тракторного агрегату шляхом зниження витрат енергії при виконанні технологічного процесу прямої сівби зернових культур. Об'єктом дослідження у виконуваній роботі є процес обробки ґрунту та сівби, які дозволяють підвищити продуктивність агрегату та скоротити витрати енергії при виробництві продукції рослинництва. Для підвищення прямолінійності руху комбінованих сільськогосподарських агрегатів необхідно застосувати системи автоматичного керування напрямком руху, які забезпечать потрібну точність керування по заданій технологічній траєкторії та знизять витрати енергії на виконання технологічного процесу. Результати експериментальних досліджень комбінованого ґрунтообробнопосівного агрегату показали, що при керуванні агрегатом в першому проході (в подальшому по сліду маркера від попереднього проходу) та при керуванні агрегатом з використанням навігаційного пристрою (курсопоказчика) розподілення відхилень від прямолінійного шляху при будь-якому проході підпорядковується нормальному закону. Використання пристрою контролю за траєкторією руху та витратою палива зменшує погектарну витрату та витрату палива на гоні 100 м в середньому на 5,2%, а амплітуду відхилення на 11%.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14513
Appears in Collections:208 - "Агроінженерія (ОПП)" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
208_Chernyshev.pdf
  Restricted Access
10.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.