Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455
Назва: Розробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіля
Автори: Тризна, Андрій Олександрович
Науковий керівник : Мигаль, В. Д.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Кафедра трактори і автомобілі
Ключові слова: автомобіль;головна передача моста;вібраційне діагностування
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Тризна А. О. Розробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіля: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. В. Д. Мигаль; Харків, 2020. 77 с.
Короткий огляд (реферат): Повний обсяг роботи складає 96 с., в тому числі текст 58 с., 14 рис. і 9 табл. на окремих листах, 18 джерел літератури, додаток на 14 с. Об’єкт дослідження – вібраційний процес взаємодії деталей головної передачі. Мета роботи – розробка технології вібраційного діагностування головної передачі автомобіля МАЗ−5335 шляхом нормування і контролю вібрації в експлуатації, що дозволить оцінювати технічний стан головної передачі й підвищити ефективність використання автомобіля. Методи дослідження. Узагальнення й аналіз відмов і вібродіагностичних ознак дефектів головних передач. Вимірювання, статистична обробка й аналіз вібрації та нормування вібрації методами математичної статистики. Контроль технічного стану головної передачі до теперішнього часу виконується, в основному, за сумарним зазором у зубчастій передачі й осьовому люфті. Такий метод контролю є трудомістким, а достовірність недостатня для технічного обслуговування головної передачі за фактичним станом. Показано, що вібраційне діагностування головної передачі дозволяє оцінювати технічний стан з урахуванням дефектів: зношення зубців, бокового зазору в зубозчепленні шестерень, дефекти бігових доріжок, перекосу кілець підшипників, зазору у шліцьовому з’єднанні, ослаблення кріплень і радіального зазору в підшипникових вузлах головної передачі. Для проведення вібраційного діагностування головної передачі визначені: вібродіагностичні ознаки дефектів; місця й точки контролю вібрації; засоби діагностування, норми вихідних і граничних значень вібраційних діагностичних параметрів; класи якісної оцінки за вібраційними характеристиками технічного стану; розроблена технологія вібраційного діагностування головної передачі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455
Розташовується у зібраннях:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
274_Trizna_m.pdf
  Restricted Access
14.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.