Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455
Назва: | Розробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіля |
Автори: | Тризна, Андрій Олександрович |
Науковий керівник : | Мигаль, В. Д. |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка Кафедра трактори і автомобілі |
Ключові слова: | автомобіль;головна передача моста;вібраційне діагностування |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Тризна А. О. Розробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіля: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. В. Д. Мигаль; Харків, 2020. 77 с. |
Короткий огляд (реферат): | Повний обсяг роботи складає 96 с., в тому числі текст 58 с., 14 рис. і 9 табл. на окремих листах, 18 джерел літератури, додаток на 14 с. Об’єкт дослідження – вібраційний процес взаємодії деталей головної передачі. Мета роботи – розробка технології вібраційного діагностування головної передачі автомобіля МАЗ−5335 шляхом нормування і контролю вібрації в експлуатації, що дозволить оцінювати технічний стан головної передачі й підвищити ефективність використання автомобіля. Методи дослідження. Узагальнення й аналіз відмов і вібродіагностичних ознак дефектів головних передач. Вимірювання, статистична обробка й аналіз вібрації та нормування вібрації методами математичної статистики. Контроль технічного стану головної передачі до теперішнього часу виконується, в основному, за сумарним зазором у зубчастій передачі й осьовому люфті. Такий метод контролю є трудомістким, а достовірність недостатня для технічного обслуговування головної передачі за фактичним станом. Показано, що вібраційне діагностування головної передачі дозволяє оцінювати технічний стан з урахуванням дефектів: зношення зубців, бокового зазору в зубозчепленні шестерень, дефекти бігових доріжок, перекосу кілець підшипників, зазору у шліцьовому з’єднанні, ослаблення кріплень і радіального зазору в підшипникових вузлах головної передачі. Для проведення вібраційного діагностування головної передачі визначені: вібродіагностичні ознаки дефектів; місця й точки контролю вібрації; засоби діагностування, норми вихідних і граничних значень вібраційних діагностичних параметрів; класи якісної оцінки за вібраційними характеристиками технічного стану; розроблена технологія вібраційного діагностування головної передачі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455 |
Розташовується у зібраннях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Trizna_m.pdf Restricted Access | 14.69 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.