Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМигаль, В. Д.-
dc.contributor.authorТризна, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2022-11-18T23:33:06Z-
dc.date.available2022-11-18T23:33:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТризна А. О. Розробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіля: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. В. Д. Мигаль; Харків, 2020. 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455-
dc.description.abstractПовний обсяг роботи складає 96 с., в тому числі текст 58 с., 14 рис. і 9 табл. на окремих листах, 18 джерел літератури, додаток на 14 с. Об’єкт дослідження – вібраційний процес взаємодії деталей головної передачі. Мета роботи – розробка технології вібраційного діагностування головної передачі автомобіля МАЗ−5335 шляхом нормування і контролю вібрації в експлуатації, що дозволить оцінювати технічний стан головної передачі й підвищити ефективність використання автомобіля. Методи дослідження. Узагальнення й аналіз відмов і вібродіагностичних ознак дефектів головних передач. Вимірювання, статистична обробка й аналіз вібрації та нормування вібрації методами математичної статистики. Контроль технічного стану головної передачі до теперішнього часу виконується, в основному, за сумарним зазором у зубчастій передачі й осьовому люфті. Такий метод контролю є трудомістким, а достовірність недостатня для технічного обслуговування головної передачі за фактичним станом. Показано, що вібраційне діагностування головної передачі дозволяє оцінювати технічний стан з урахуванням дефектів: зношення зубців, бокового зазору в зубозчепленні шестерень, дефекти бігових доріжок, перекосу кілець підшипників, зазору у шліцьовому з’єднанні, ослаблення кріплень і радіального зазору в підшипникових вузлах головної передачі. Для проведення вібраційного діагностування головної передачі визначені: вібродіагностичні ознаки дефектів; місця й точки контролю вібрації; засоби діагностування, норми вихідних і граничних значень вібраційних діагностичних параметрів; класи якісної оцінки за вібраційними характеристиками технічного стану; розроблена технологія вібраційного діагностування головної передачі.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectголовна передача мостаuk_UA
dc.subjectвібраційне діагностуванняuk_UA
dc.titleРозробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіляuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка-
dc.contributor.affiliationКафедра трактори і автомобілі-
Appears in Collections:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
274_Trizna_m.pdf
  Restricted Access
14.69 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.