Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455
Название: | Розробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіля |
Авторы: | Тризна, Андрій Олександрович |
Научный руководитель: | Мигаль, В. Д. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка Кафедра трактори і автомобілі |
Ключевые слова: | автомобіль;головна передача моста;вібраційне діагностування |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Тризна А. О. Розробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіля: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. В. Д. Мигаль; Харків, 2020. 77 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Повний обсяг роботи складає 96 с., в тому числі текст 58 с., 14 рис. і 9 табл. на окремих листах, 18 джерел літератури, додаток на 14 с. Об’єкт дослідження – вібраційний процес взаємодії деталей головної передачі. Мета роботи – розробка технології вібраційного діагностування головної передачі автомобіля МАЗ−5335 шляхом нормування і контролю вібрації в експлуатації, що дозволить оцінювати технічний стан головної передачі й підвищити ефективність використання автомобіля. Методи дослідження. Узагальнення й аналіз відмов і вібродіагностичних ознак дефектів головних передач. Вимірювання, статистична обробка й аналіз вібрації та нормування вібрації методами математичної статистики. Контроль технічного стану головної передачі до теперішнього часу виконується, в основному, за сумарним зазором у зубчастій передачі й осьовому люфті. Такий метод контролю є трудомістким, а достовірність недостатня для технічного обслуговування головної передачі за фактичним станом. Показано, що вібраційне діагностування головної передачі дозволяє оцінювати технічний стан з урахуванням дефектів: зношення зубців, бокового зазору в зубозчепленні шестерень, дефекти бігових доріжок, перекосу кілець підшипників, зазору у шліцьовому з’єднанні, ослаблення кріплень і радіального зазору в підшипникових вузлах головної передачі. Для проведення вібраційного діагностування головної передачі визначені: вібродіагностичні ознаки дефектів; місця й точки контролю вібрації; засоби діагностування, норми вихідних і граничних значень вібраційних діагностичних параметрів; класи якісної оцінки за вібраційними характеристиками технічного стану; розроблена технологія вібраційного діагностування головної передачі. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455 |
Располагается в коллекциях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Trizna_m.pdf Restricted Access | 14.69 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.