Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455
Title: | Розробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіля |
Authors: | Тризна, Андрій Олександрович |
metadata.dc.contributor.advisor: | Мигаль, В. Д. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі |
Keywords: | автомобіль;головна передача моста;вібраційне діагностування |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Тризна А. О. Розробка технології вібраційного діагностування головної передачі моста вантажного автомобіля: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. В. Д. Мигаль; Харків, 2020. 77 с. |
Abstract: | Повний обсяг роботи складає 96 с., в тому числі текст 58 с., 14 рис. і 9 табл. на окремих листах, 18 джерел літератури, додаток на 14 с. Об’єкт дослідження – вібраційний процес взаємодії деталей головної передачі. Мета роботи – розробка технології вібраційного діагностування головної передачі автомобіля МАЗ−5335 шляхом нормування і контролю вібрації в експлуатації, що дозволить оцінювати технічний стан головної передачі й підвищити ефективність використання автомобіля. Методи дослідження. Узагальнення й аналіз відмов і вібродіагностичних ознак дефектів головних передач. Вимірювання, статистична обробка й аналіз вібрації та нормування вібрації методами математичної статистики. Контроль технічного стану головної передачі до теперішнього часу виконується, в основному, за сумарним зазором у зубчастій передачі й осьовому люфті. Такий метод контролю є трудомістким, а достовірність недостатня для технічного обслуговування головної передачі за фактичним станом. Показано, що вібраційне діагностування головної передачі дозволяє оцінювати технічний стан з урахуванням дефектів: зношення зубців, бокового зазору в зубозчепленні шестерень, дефекти бігових доріжок, перекосу кілець підшипників, зазору у шліцьовому з’єднанні, ослаблення кріплень і радіального зазору в підшипникових вузлах головної передачі. Для проведення вібраційного діагностування головної передачі визначені: вібродіагностичні ознаки дефектів; місця й точки контролю вібрації; засоби діагностування, норми вихідних і граничних значень вібраційних діагностичних параметрів; класи якісної оцінки за вібраційними характеристиками технічного стану; розроблена технологія вібраційного діагностування головної передачі. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14455 |
Appears in Collections: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
274_Trizna_m.pdf Restricted Access | 14.69 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.