Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14454
Назва: Підвищення керованості і функціональної стабільності легкових автомобілів
Автори: Хорольський, Анатолій Вікторович
Науковий керівник : Лебедєв, Анатолій Тихонович
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Кафедра трактори і автомобілі
Ключові слова: стійкість руху;тяговий режим руху;обертовий момент;тягова сила;динаміка;центр Мас
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Хорольський А. В. Підвищення керованості і функціональної стабільності легкових автомобілів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2020. 59 с.
Короткий огляд (реферат): Необхідний технічний рівень і конкурентоспроможність автомобілів можна забезпечити, якщо вони будуть мати достатню стійкість, а значить і безпеку руху. Ці умови можна забезпечити на стадії проектування машини при раціональному виборі параметрів і конструкції елементів автомобіля. Актуальність теми. Недостатня стійкість автомобілів і інших колісних машин є однією з найбільш поширених причин аварій на дорогах. Нестійкість в тяговому режимі руху пов'язана з буксуванням ведучих коліс автомобіля. Важкі наслідки втрати стійкості машин вимагають розгляду цієї проблеми з боку вчених і інженерів. Мета роботи - підвищення стійкості автомобілів проти занесення в тяговому режимі руху. Для виконання мети роботи поставлені наступні завдання: - провести дослідження стійкості автомобіля при бортовий нерівномірності коефіцієнтів зчеплення коліс з дорогою; - оцінити стійкість автомобіля проти заносу при асиметричному розташуванні центру мас; - провести оцінку стійкості автомобіля проти заносу при бортовий нерівномірності динамічних радіусів коліс. - визначити вплив параметрів автомобіля на дорожньо-транспортні пригоди. Об'єкт дослідження. Експлуатаційні фактори автомобілів в тяговому режимі. Предмет дослідження. Стійкість автомобілів проти заносу під час руху в тяговому режимі. Методи дослідження. Математичний аналіз. Наукова новизна отриманих результатів. Вперше отримана зв'язок між експлуатаційними чинниками автомобілів, їх конструктивними параметрами і компонуванням, схемою приводу ведучих коліс та показниками стійкості проти заносу. Практичне значення отриманих результатів. Запропоновано методику, яка дозволяє на стадії проектування, в експлуатації та проведенні авто технічної експертизи проводити оцінку стійкості легкових автомобілів проти заносу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14454
Розташовується у зібраннях:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
274_Khorol_s_kyy_m.pdf
  Restricted Access
10.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.