Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14454
Название: | Підвищення керованості і функціональної стабільності легкових автомобілів |
Авторы: | Хорольський, Анатолій Вікторович |
Научный руководитель: | Лебедєв, Анатолій Тихонович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка Кафедра трактори і автомобілі |
Ключевые слова: | стійкість руху;тяговий режим руху;обертовий момент;тягова сила;динаміка;центр Мас |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Хорольський А. В. Підвищення керованості і функціональної стабільності легкових автомобілів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2020. 59 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Необхідний технічний рівень і конкурентоспроможність автомобілів можна забезпечити, якщо вони будуть мати достатню стійкість, а значить і безпеку руху. Ці умови можна забезпечити на стадії проектування машини при раціональному виборі параметрів і конструкції елементів автомобіля. Актуальність теми. Недостатня стійкість автомобілів і інших колісних машин є однією з найбільш поширених причин аварій на дорогах. Нестійкість в тяговому режимі руху пов'язана з буксуванням ведучих коліс автомобіля. Важкі наслідки втрати стійкості машин вимагають розгляду цієї проблеми з боку вчених і інженерів. Мета роботи - підвищення стійкості автомобілів проти занесення в тяговому режимі руху. Для виконання мети роботи поставлені наступні завдання: - провести дослідження стійкості автомобіля при бортовий нерівномірності коефіцієнтів зчеплення коліс з дорогою; - оцінити стійкість автомобіля проти заносу при асиметричному розташуванні центру мас; - провести оцінку стійкості автомобіля проти заносу при бортовий нерівномірності динамічних радіусів коліс. - визначити вплив параметрів автомобіля на дорожньо-транспортні пригоди. Об'єкт дослідження. Експлуатаційні фактори автомобілів в тяговому режимі. Предмет дослідження. Стійкість автомобілів проти заносу під час руху в тяговому режимі. Методи дослідження. Математичний аналіз. Наукова новизна отриманих результатів. Вперше отримана зв'язок між експлуатаційними чинниками автомобілів, їх конструктивними параметрами і компонуванням, схемою приводу ведучих коліс та показниками стійкості проти заносу. Практичне значення отриманих результатів. Запропоновано методику, яка дозволяє на стадії проектування, в експлуатації та проведенні авто технічної експертизи проводити оцінку стійкості легкових автомобілів проти заносу |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14454 |
Располагается в коллекциях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Khorol_s_kyy_m.pdf Restricted Access | 10.16 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.