Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14454
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Лебедєв, Анатолій Тихонович | - |
dc.contributor.author | Хорольський, Анатолій Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T23:27:58Z | - |
dc.date.available | 2022-11-18T23:27:58Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Хорольський А. В. Підвищення керованості і функціональної стабільності легкових автомобілів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2020. 59 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14454 | - |
dc.description.abstract | Необхідний технічний рівень і конкурентоспроможність автомобілів можна забезпечити, якщо вони будуть мати достатню стійкість, а значить і безпеку руху. Ці умови можна забезпечити на стадії проектування машини при раціональному виборі параметрів і конструкції елементів автомобіля. Актуальність теми. Недостатня стійкість автомобілів і інших колісних машин є однією з найбільш поширених причин аварій на дорогах. Нестійкість в тяговому режимі руху пов'язана з буксуванням ведучих коліс автомобіля. Важкі наслідки втрати стійкості машин вимагають розгляду цієї проблеми з боку вчених і інженерів. Мета роботи - підвищення стійкості автомобілів проти занесення в тяговому режимі руху. Для виконання мети роботи поставлені наступні завдання: - провести дослідження стійкості автомобіля при бортовий нерівномірності коефіцієнтів зчеплення коліс з дорогою; - оцінити стійкість автомобіля проти заносу при асиметричному розташуванні центру мас; - провести оцінку стійкості автомобіля проти заносу при бортовий нерівномірності динамічних радіусів коліс. - визначити вплив параметрів автомобіля на дорожньо-транспортні пригоди. Об'єкт дослідження. Експлуатаційні фактори автомобілів в тяговому режимі. Предмет дослідження. Стійкість автомобілів проти заносу під час руху в тяговому режимі. Методи дослідження. Математичний аналіз. Наукова новизна отриманих результатів. Вперше отримана зв'язок між експлуатаційними чинниками автомобілів, їх конструктивними параметрами і компонуванням, схемою приводу ведучих коліс та показниками стійкості проти заносу. Практичне значення отриманих результатів. Запропоновано методику, яка дозволяє на стадії проектування, в експлуатації та проведенні авто технічної експертизи проводити оцінку стійкості легкових автомобілів проти заносу | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | стійкість руху | uk_UA |
dc.subject | тяговий режим руху | uk_UA |
dc.subject | обертовий момент | uk_UA |
dc.subject | тягова сила | uk_UA |
dc.subject | динаміка | uk_UA |
dc.subject | центр Мас | uk_UA |
dc.title | Підвищення керованості і функціональної стабільності легкових автомобілів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка | - |
dc.contributor.affiliation | Кафедра трактори і автомобілі | - |
Розташовується у зібраннях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Khorol_s_kyy_m.pdf Restricted Access | 10.16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.