Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14448
Назва: | Методика оцінки впливу сезонних умов на надійність пневмопідвіски автобусів великого класу |
Автори: | Смирнов, Максим Володимирович |
Науковий керівник : | Калінін, Євген Іванович |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка Кафедра трактори і автомобілі |
Ключові слова: | автобус;пневматична підвіска;ресурс;надійність;ходова система;природно-кліматичні фактори |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Смирнов М. В. Методика оцінки впливу сезонних умов на надійність пневмопідвіски автобусів великого класу: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2020. 80 с. |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота складається з 81 сторінки друкованого тексту, 4 розділів, 56 рисунків, 15 таблиць, 54 літературних джерел. Актуальність теми. Визначення оптимального рівня запасів елементів підвіски в різні періоди року з урахуванням особливостей експлуатації службових автобусів і сезонної варіації температури навколишнього середовища, а також інтенсивності опадів, є завданням, затребуваним практикою, що вимагає залучення науки. Об’єкт дослідження – процес формування потоку відмов пневмопідвіски автобусів великого класу з урахуванням сезонної варіації природно-кліматичних факторів. Предмет дослідження – методика оцінки впливу сезонних умов на надійність пневмопідвіски автобусів великого класу. Методи дослідження. В роботі використані експериментальні та теоретичні методи дослідження – системний аналіз, метод апріорного ранжування, пасивний натурний і активний імітаційний експерименти, кореляційно-регресійний аналіз, імітаційне моделювання, комп’ютерне програмування. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтована і експериментально підтверджена математична модель впливу сезонних факторів на інтенсивність відмов пневмопідвіски автобусів великого класу. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в тому, що розроблена імітаційна модель формування потреби в елементах пневмопідвіски при експлуатації автобусів в змінних природнокліматичних умовах |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14448 |
Розташовується у зібраннях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Smirnov_m.pdf Restricted Access | 14.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.