Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14448
Название: Методика оцінки впливу сезонних умов на надійність пневмопідвіски автобусів великого класу
Авторы: Смирнов, Максим Володимирович
Научный руководитель: Калінін, Євген Іванович
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Кафедра трактори і автомобілі
Ключевые слова: автобус;пневматична підвіска;ресурс;надійність;ходова система;природно-кліматичні фактори
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Смирнов М. В. Методика оцінки впливу сезонних умов на надійність пневмопідвіски автобусів великого класу: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2020. 80 с.
Краткий осмотр (реферат): Кваліфікаційна робота складається з 81 сторінки друкованого тексту, 4 розділів, 56 рисунків, 15 таблиць, 54 літературних джерел. Актуальність теми. Визначення оптимального рівня запасів елементів підвіски в різні періоди року з урахуванням особливостей експлуатації службових автобусів і сезонної варіації температури навколишнього середовища, а також інтенсивності опадів, є завданням, затребуваним практикою, що вимагає залучення науки. Об’єкт дослідження – процес формування потоку відмов пневмопідвіски автобусів великого класу з урахуванням сезонної варіації природно-кліматичних факторів. Предмет дослідження – методика оцінки впливу сезонних умов на надійність пневмопідвіски автобусів великого класу. Методи дослідження. В роботі використані експериментальні та теоретичні методи дослідження – системний аналіз, метод апріорного ранжування, пасивний натурний і активний імітаційний експерименти, кореляційно-регресійний аналіз, імітаційне моделювання, комп’ютерне програмування. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтована і експериментально підтверджена математична модель впливу сезонних факторів на інтенсивність відмов пневмопідвіски автобусів великого класу. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в тому, що розроблена імітаційна модель формування потреби в елементах пневмопідвіски при експлуатації автобусів в змінних природнокліматичних умовах
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14448
Располагается в коллекциях:274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
274_Smirnov_m.pdf
  Restricted Access
14.87 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.