Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14448
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Калінін, Євген Іванович | - |
dc.contributor.author | Смирнов, Максим Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T22:51:09Z | - |
dc.date.available | 2022-11-18T22:51:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Смирнов М. В. Методика оцінки впливу сезонних умов на надійність пневмопідвіски автобусів великого класу: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2020. 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14448 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота складається з 81 сторінки друкованого тексту, 4 розділів, 56 рисунків, 15 таблиць, 54 літературних джерел. Актуальність теми. Визначення оптимального рівня запасів елементів підвіски в різні періоди року з урахуванням особливостей експлуатації службових автобусів і сезонної варіації температури навколишнього середовища, а також інтенсивності опадів, є завданням, затребуваним практикою, що вимагає залучення науки. Об’єкт дослідження – процес формування потоку відмов пневмопідвіски автобусів великого класу з урахуванням сезонної варіації природно-кліматичних факторів. Предмет дослідження – методика оцінки впливу сезонних умов на надійність пневмопідвіски автобусів великого класу. Методи дослідження. В роботі використані експериментальні та теоретичні методи дослідження – системний аналіз, метод апріорного ранжування, пасивний натурний і активний імітаційний експерименти, кореляційно-регресійний аналіз, імітаційне моделювання, комп’ютерне програмування. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтована і експериментально підтверджена математична модель впливу сезонних факторів на інтенсивність відмов пневмопідвіски автобусів великого класу. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в тому, що розроблена імітаційна модель формування потреби в елементах пневмопідвіски при експлуатації автобусів в змінних природнокліматичних умовах | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | автобус | uk_UA |
dc.subject | пневматична підвіска | uk_UA |
dc.subject | ресурс | uk_UA |
dc.subject | надійність | uk_UA |
dc.subject | ходова система | uk_UA |
dc.subject | природно-кліматичні фактори | uk_UA |
dc.title | Методика оцінки впливу сезонних умов на надійність пневмопідвіски автобусів великого класу | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка | - |
dc.contributor.affiliation | Кафедра трактори і автомобілі | - |
Розташовується у зібраннях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Smirnov_m.pdf Restricted Access | 14.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.