Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14445
Название: | Методологія створення систем управління рухом автомобілів, інтегрованих в інтелектуальне транспортне середовище |
Авторы: | Петров, Руслан Максимович |
Научный руководитель: | Калінін, Євгеній Іванович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра експлуатації, надійності, міцності та будівництва імені В. Я. Аніловича |
Ключевые слова: | математичне моделювання;інтелектуальне транспортне середовище;автономний транспортний засіб;архітектура мережі;бортова мережа;навігаційна система |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Петров Р. М. Методологія створення систем управління рухом автомобілів, інтегрованих в інтелектуальне транспортне середовище: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2021. 75 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Структура і обсяг кваліфікаційної роботи. Кваліфікаційна робота складається із вступу, п’яти розділів, висновків, списку використаних джерел. Основна частина кваліфікаційної роботи займає 72 сторінки. Кваліфікаційна робота містить 71 рисунок, 3 таблиці, список використаних джерел, що включає 28 найменувань. Мета роботи. Метою кваліфікаційної роботи є підвищення безпеки дорожнього руху шляхом впровадження автономних колісних транспортних засобів, інтегрованих в інтелектуальну транспортну середу Об'єкт дослідження - система «Водій - Система Автономного Водіння - Автомобіль - Дорога - Транспортна Середовище - Інформаційне Поле» Предмет дослідження - процеси функціонування систем управління рухом автономних колісних транспортних засобів, інтегрованих в ІТС. Методи досліджень. Теоретичні дослідження проводяться на основі фундаментальних положень теорії руху автомобіля, теоретичної механіки, електротехніки, теорії математичного аналізу, теорії експерименту, методів комп'ютерного моделювання, теорії автоматизованого управління, методів синтезу систем управління і засобів зв'язку, методів обробки відеоінформації в системах технічного зору. Результати роботи та їх новизна. Розроблено методологію створення систем управління рухом автономних колісних транспортних засобів, інтегрованих в інтелектуальну транспортну середу. Сформульовано актуальні проблеми та ризики масового впровадження систем автономного водіння. Створено дослідні зразки автономних колісних т.з. четвертого рівня автоматизації SAE на платформі легкового автомобіля, що використовуються для розробки і тестування алгоритмів систем автономного водіння. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14445 |
Располагается в коллекциях: | 208 - "Агроінженерія (ОНП)" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
208_Petrov_m.pdf Restricted Access | 13.43 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.