Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14445
Title: | Методологія створення систем управління рухом автомобілів, інтегрованих в інтелектуальне транспортне середовище |
Authors: | Петров, Руслан Максимович |
metadata.dc.contributor.advisor: | Калінін, Євгеній Іванович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра експлуатації, надійності, міцності та будівництва імені В. Я. Аніловича |
Keywords: | математичне моделювання;інтелектуальне транспортне середовище;автономний транспортний засіб;архітектура мережі;бортова мережа;навігаційна система |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Петров Р. М. Методологія створення систем управління рухом автомобілів, інтегрованих в інтелектуальне транспортне середовище: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2021. 75 с. |
Abstract: | Структура і обсяг кваліфікаційної роботи. Кваліфікаційна робота складається із вступу, п’яти розділів, висновків, списку використаних джерел. Основна частина кваліфікаційної роботи займає 72 сторінки. Кваліфікаційна робота містить 71 рисунок, 3 таблиці, список використаних джерел, що включає 28 найменувань. Мета роботи. Метою кваліфікаційної роботи є підвищення безпеки дорожнього руху шляхом впровадження автономних колісних транспортних засобів, інтегрованих в інтелектуальну транспортну середу Об'єкт дослідження - система «Водій - Система Автономного Водіння - Автомобіль - Дорога - Транспортна Середовище - Інформаційне Поле» Предмет дослідження - процеси функціонування систем управління рухом автономних колісних транспортних засобів, інтегрованих в ІТС. Методи досліджень. Теоретичні дослідження проводяться на основі фундаментальних положень теорії руху автомобіля, теоретичної механіки, електротехніки, теорії математичного аналізу, теорії експерименту, методів комп'ютерного моделювання, теорії автоматизованого управління, методів синтезу систем управління і засобів зв'язку, методів обробки відеоінформації в системах технічного зору. Результати роботи та їх новизна. Розроблено методологію створення систем управління рухом автономних колісних транспортних засобів, інтегрованих в інтелектуальну транспортну середу. Сформульовано актуальні проблеми та ризики масового впровадження систем автономного водіння. Створено дослідні зразки автономних колісних т.з. четвертого рівня автоматизації SAE на платформі легкового автомобіля, що використовуються для розробки і тестування алгоритмів систем автономного водіння. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14445 |
Appears in Collections: | 208 - "Агроінженерія (ОНП)" (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
208_Petrov_m.pdf Restricted Access | 13.43 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.