Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКалінін, Євгеній Іванович-
dc.contributor.authorПетров, Руслан Максимович-
dc.date.accessioned2022-11-18T22:29:02Z-
dc.date.available2022-11-18T22:29:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПетров Р. М. Методологія створення систем управління рухом автомобілів, інтегрованих в інтелектуальне транспортне середовище: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2021. 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14445-
dc.description.abstractСтруктура і обсяг кваліфікаційної роботи. Кваліфікаційна робота складається із вступу, п’яти розділів, висновків, списку використаних джерел. Основна частина кваліфікаційної роботи займає 72 сторінки. Кваліфікаційна робота містить 71 рисунок, 3 таблиці, список використаних джерел, що включає 28 найменувань. Мета роботи. Метою кваліфікаційної роботи є підвищення безпеки дорожнього руху шляхом впровадження автономних колісних транспортних засобів, інтегрованих в інтелектуальну транспортну середу Об'єкт дослідження - система «Водій - Система Автономного Водіння - Автомобіль - Дорога - Транспортна Середовище - Інформаційне Поле» Предмет дослідження - процеси функціонування систем управління рухом автономних колісних транспортних засобів, інтегрованих в ІТС. Методи досліджень. Теоретичні дослідження проводяться на основі фундаментальних положень теорії руху автомобіля, теоретичної механіки, електротехніки, теорії математичного аналізу, теорії експерименту, методів комп'ютерного моделювання, теорії автоматизованого управління, методів синтезу систем управління і засобів зв'язку, методів обробки відеоінформації в системах технічного зору. Результати роботи та їх новизна. Розроблено методологію створення систем управління рухом автономних колісних транспортних засобів, інтегрованих в інтелектуальну транспортну середу. Сформульовано актуальні проблеми та ризики масового впровадження систем автономного водіння. Створено дослідні зразки автономних колісних т.з. четвертого рівня автоматизації SAE на платформі легкового автомобіля, що використовуються для розробки і тестування алгоритмів систем автономного водіння.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectматематичне моделюванняuk_UA
dc.subjectінтелектуальне транспортне середовищеuk_UA
dc.subjectавтономний транспортний засібuk_UA
dc.subjectархітектура мережіuk_UA
dc.subjectбортова мережаuk_UA
dc.subjectнавігаційна системаuk_UA
dc.titleМетодологія створення систем управління рухом автомобілів, інтегрованих в інтелектуальне транспортне середовищеuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationХарківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра експлуатації, надійності, міцності та будівництва імені В. Я. Аніловича-
Appears in Collections:208 - "Агроінженерія (ОНП)" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
208_Petrov_m.pdf
  Restricted Access
13.43 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.