Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1406
Назва: Маркетингове дослідження сфери дитячого та молодіжного спорту в Харкові
Marketing research in the sphere of child and youth sport in Kharkiv
Автори: Синицина, Галина Анатоліївна
Жегус, Олена Валентинівна
Тарасов, Ігор Юрійович
Чуйко, Людмила Олексіївна
Ключові слова: фізична культура;спортивний імідж;спортивний маркетинг;спортивні послуги;маркетингове дослідження;физическая культура;спортивный имидж;спортивный маркетинг;спортивные услуги;маркетинговое исследование;physical culture;sports image;sport marketing;sport services;market research
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Синицина Г.А., Жегус О.В., Тарасов І.Ю., Чуйко Л.О. Маркетингове дослідження сфери дитячого та молодіжного спорту в Харкові. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 289-301.
Короткий огляд (реферат): Важливу роль у формуванні здорового способу життя відіграє розвиток фізичної культури та спорту. Аргументовано, що для цього необхідно використовувати маркетингові інструменти пропаганди та формування попиту на спортивні послуги. Для визначення пріоритетів розвитку сфери фізичного виховання та спорту для молоді в Харкові й покращення спортивного іміджу міста проведено маркетингове дослідження, за результатами якого визначено заходи щодо розвитку дитячого та молодіжного спорту.
An important role in health life formation belongs to physical culture and sport. There is an opinion concerning the necessity of using marketing propaganda implements and formation of demand for sportive services. Marketing research, which resulted in a set of measures for the development of child and youth sport, was carried out with the purpose of specifying the priorities for the development of the sphere of physical culture and sport for young people in Kharkiv, and improvement of sport image of the city. It is established that marketing research in sport is a complex system for the research of the market of physical-sport services and managing them for the satisfaction of the consumers’ needs. The results of the research show that in Kharkiv there is unused potential for the development of sport services, child and youth sport. The necessity of introducing stable sport traditions in Kharkiv for the activation of physical education and mass sport, popularization of sport and health life for children and youth is prove. Special role in the solution of these problems belongs to the formation of sport image of Kharkiv, the slogan of which is: “Kharkiv is a sportive capital of Ukraine”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1406
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2015_1_30.pdf322.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.