Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1402
Назва: | Удосконалення організації управління торговим асортиментом у роздрібній торговельній мережі Improvement ofthe organization oftrade management and control by assortment in retail network |
Автори: | Прядко, Ольга Миколаївна |
Ключові слова: | асортимент;споживачі;контроль;інформаційне забезпечення;конкурентоспроможність;асортиментна програма;підприємство;ассортимент;потребители;контроль;информационное обеспечение;конкурентоспособность;ассортиментная программа;предприятие;assortment;consumers;control;information support;competitiveness;assortment program;enterprises |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Прядко О.М. Удосконалення організації управління торговим асортиментом у роздрібній торговельній мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 266-276. |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито напрями вдосконалення механізму формування
та управління торговим асортиментом в умовах національної конкурентної
політики, організації управління, контролю та маркетингової концепції
формування торгового асортименту роздрібної торговельної мережі.
Розроблено асортиментну програму підприємств роздрібної торгівлі. The directions for the improvement of the mechanism of trade assortment management formation in the conditions of national competitive policy, management organization, control and marketing concept of the formation of trade assortment of retail network are revealed in the article. The dependence of determining the kinds the enterprise assortment policy formation on their aims and subjects is presented. The assortment program of retail network enterprises is elaborated. Conceptual framework for the formation of the assortment program in retail network is improved. This, contrary to the existing methods, grounds on the synthesis of various methods: consumer market segmentation; the model of a product life cycle Polli-cook; analysis of the connection of trade assortment of household appliances with the commodity turnover volume. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1402 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (21) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2015_1_28.pdf | 280.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.