Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1402
Название: | Удосконалення організації управління торговим асортиментом у роздрібній торговельній мережі Improvement ofthe organization oftrade management and control by assortment in retail network |
Авторы: | Прядко, Ольга Миколаївна |
Ключевые слова: | асортимент;споживачі;контроль;інформаційне забезпечення;конкурентоспроможність;асортиментна програма;підприємство;ассортимент;потребители;контроль;информационное обеспечение;конкурентоспособность;ассортиментная программа;предприятие;assortment;consumers;control;information support;competitiveness;assortment program;enterprises |
Дата публикации: | 2015 |
Издательство: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Библиографическое описание: | Прядко О.М. Удосконалення організації управління торговим асортиментом у роздрібній торговельній мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 266-276. |
Краткий осмотр (реферат): | Розкрито напрями вдосконалення механізму формування
та управління торговим асортиментом в умовах національної конкурентної
політики, організації управління, контролю та маркетингової концепції
формування торгового асортименту роздрібної торговельної мережі.
Розроблено асортиментну програму підприємств роздрібної торгівлі. The directions for the improvement of the mechanism of trade assortment management formation in the conditions of national competitive policy, management organization, control and marketing concept of the formation of trade assortment of retail network are revealed in the article. The dependence of determining the kinds the enterprise assortment policy formation on their aims and subjects is presented. The assortment program of retail network enterprises is elaborated. Conceptual framework for the formation of the assortment program in retail network is improved. This, contrary to the existing methods, grounds on the synthesis of various methods: consumer market segmentation; the model of a product life cycle Polli-cook; analysis of the connection of trade assortment of household appliances with the commodity turnover volume. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1402 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 1 (21) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2015_1_28.pdf | 280.54 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.