Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1402
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-06-21T12:00:38Z-
dc.date.available2022-06-21T12:00:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПрядко О.М. Удосконалення організації управління торговим асортиментом у роздрібній торговельній мережі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 1(21). С. 266-276.-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1402-
dc.description.abstractРозкрито напрями вдосконалення механізму формування та управління торговим асортиментом в умовах національної конкурентної політики, організації управління, контролю та маркетингової концепції формування торгового асортименту роздрібної торговельної мережі. Розроблено асортиментну програму підприємств роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractThe directions for the improvement of the mechanism of trade assortment management formation in the conditions of national competitive policy, management organization, control and marketing concept of the formation of trade assortment of retail network are revealed in the article. The dependence of determining the kinds the enterprise assortment policy formation on their aims and subjects is presented. The assortment program of retail network enterprises is elaborated. Conceptual framework for the formation of the assortment program in retail network is improved. This, contrary to the existing methods, grounds on the synthesis of various methods: consumer market segmentation; the model of a product life cycle Polli-cook; analysis of the connection of trade assortment of household appliances with the commodity turnover volume.-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectспоживачі-
dc.subjectконтроль-
dc.subjectінформаційне забезпечення-
dc.subjectконкурентоспроможність-
dc.subjectасортиментна програма-
dc.subjectпідприємство-
dc.subjectассортимент-
dc.subjectпотребители-
dc.subjectконтроль-
dc.subjectинформационное обеспечение-
dc.subjectконкурентоспособность-
dc.subjectассортиментная программа-
dc.subjectпредприятие-
dc.subjectassortment-
dc.subjectconsumers-
dc.subjectcontrol-
dc.subjectinformation support-
dc.subjectcompetitiveness-
dc.subjectassortment program-
dc.subjectenterprises-
dc.titleУдосконалення організації управління торговим асортиментом у роздрібній торговельній мережіuk_UA
dc.titleImprovement ofthe organization oftrade management and control by assortment in retail network-
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (21)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2015_1_28.pdf280.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.