Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1337
Title: До розрахункового обґрунтування параметрів індивідуальної торсіонної підвіски гусеничного трактора класу 3.
Other Titles: To the calculation substantiation of parameters of an individual torsion suspension bracket of a caterpillar tractor of a class 3
Authors: Калінін, Є. І.
Каденко, В. С.
Петров, Р. М.
Keywords: торсіонна підвіска;гусеничний трактор;плавність ходу;ходова частина;остов трактора;опорні катки;каретка;torsion suspension;crawler tractor;smoothness;running gear;tractor frame;support rollers;carriage
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Калінін Є. І., Каденко В. С., Петров Р. М. До розрахункового обґрунтування параметрів індивідуальної торсіонної підвіски гусеничного трактора класу 3. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. 238-246 с.
Series/Report no.: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23
Abstract: При вирішенні кола завдань, пов’язаних із забезпеченням комфортних умов праці оператора, зниженням динамічних навантажень в вузлах і системах трактора виникає необхідність в реалізації математичної моделі коливань остову гусеничного трактора. Викладено основні допущення, які приймаються при складанні математичної моделі вертикальних і поздовжньо-кутових коливань плоскої системи. До них відноситься і заміна реальних пружних елементів підвіски приведеними до осі ковзання пружних елементів з постійною жорсткістю. У зв’язку з цим прийняті допущення вносять похибку у результати розрахунків і імітаційних експериментів. Метою даного дослідження є зіставлення результатів моделювання коливань остову трактора з пружними елементами постійної жорсткості і пружними елементами з навантажувальні характеристиками, отриманими в ході лабораторних випробувань.
When solving a range of tasks related to ensuring comfortable working conditions for the operator, reducing dynamic loads in the nodes and systems of the tractor, it becomes necessary to implement a mathematical model of oscillations of the crawler tractor frame. The basic assumptions that are made when compiling a mathematical model of vertical and longitudinal-angular oscillations of a plane system are stated. These include the replacement of real elastic suspension elements by elastic elements with constant stiffness reduced to the roller axis. In this regard, the assumptions made introduce an error in the results of calculations and simulation experiments. The purpose of this study is to compare the results of modeling the vibrations of the tractor frame with elastic elements of constant stiffness and elastic elements with load characteristics obtained during laboratory tests .
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1337
ISSN: 2311-441X
Appears in Collections:№ 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZHurnal_TSALTK_23_2021_238_246.pdf673.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.