Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалінін, Є. І.-
dc.contributor.authorКаденко, В. С.-
dc.contributor.authorПетров, Р. М.-
dc.date.accessioned2022-06-20T11:06:48Z-
dc.date.available2022-06-20T11:06:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКалінін Є. І., Каденко В. С., Петров Р. М. До розрахункового обґрунтування параметрів індивідуальної торсіонної підвіски гусеничного трактора класу 3. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. 238-246 с.uk_UA
dc.identifier.issn2311-441X-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1337-
dc.description.abstractПри вирішенні кола завдань, пов’язаних із забезпеченням комфортних умов праці оператора, зниженням динамічних навантажень в вузлах і системах трактора виникає необхідність в реалізації математичної моделі коливань остову гусеничного трактора. Викладено основні допущення, які приймаються при складанні математичної моделі вертикальних і поздовжньо-кутових коливань плоскої системи. До них відноситься і заміна реальних пружних елементів підвіски приведеними до осі ковзання пружних елементів з постійною жорсткістю. У зв’язку з цим прийняті допущення вносять похибку у результати розрахунків і імітаційних експериментів. Метою даного дослідження є зіставлення результатів моделювання коливань остову трактора з пружними елементами постійної жорсткості і пружними елементами з навантажувальні характеристиками, отриманими в ході лабораторних випробувань.uk_UA
dc.description.abstractWhen solving a range of tasks related to ensuring comfortable working conditions for the operator, reducing dynamic loads in the nodes and systems of the tractor, it becomes necessary to implement a mathematical model of oscillations of the crawler tractor frame. The basic assumptions that are made when compiling a mathematical model of vertical and longitudinal-angular oscillations of a plane system are stated. These include the replacement of real elastic suspension elements by elastic elements with constant stiffness reduced to the roller axis. In this regard, the assumptions made introduce an error in the results of calculations and simulation experiments. The purpose of this study is to compare the results of modeling the vibrations of the tractor frame with elastic elements of constant stiffness and elastic elements with load characteristics obtained during laboratory tests .uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23-
dc.subjectторсіонна підвіскаuk_UA
dc.subjectгусеничний тракторuk_UA
dc.subjectплавність ходуuk_UA
dc.subjectходова частинаuk_UA
dc.subjectостов трактораuk_UA
dc.subjectопорні каткиuk_UA
dc.subjectкареткаuk_UA
dc.subjecttorsion suspensionuk_UA
dc.subjectcrawler tractoruk_UA
dc.subjectsmoothnessuk_UA
dc.subjectrunning gearuk_UA
dc.subjecttractor frameuk_UA
dc.subjectsupport rollersuk_UA
dc.subjectcarriageuk_UA
dc.titleДо розрахункового обґрунтування параметрів індивідуальної торсіонної підвіски гусеничного трактора класу 3.uk_UA
dc.title.alternativeTo the calculation substantiation of parameters of an individual torsion suspension bracket of a caterpillar tractor of a class 3uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZHurnal_TSALTK_23_2021_238_246.pdf673.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.