Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1337
Назва: До розрахункового обґрунтування параметрів індивідуальної торсіонної підвіски гусеничного трактора класу 3.
Інші назви: To the calculation substantiation of parameters of an individual torsion suspension bracket of a caterpillar tractor of a class 3
Автори: Калінін, Є. І.
Каденко, В. С.
Петров, Р. М.
Ключові слова: торсіонна підвіска;гусеничний трактор;плавність ходу;ходова частина;остов трактора;опорні катки;каретка;torsion suspension;crawler tractor;smoothness;running gear;tractor frame;support rollers;carriage
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Калінін Є. І., Каденко В. С., Петров Р. М. До розрахункового обґрунтування параметрів індивідуальної торсіонної підвіски гусеничного трактора класу 3. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2021. № 23. 238-246 с.
Серія/номер: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів;№ 23
Короткий огляд (реферат): При вирішенні кола завдань, пов’язаних із забезпеченням комфортних умов праці оператора, зниженням динамічних навантажень в вузлах і системах трактора виникає необхідність в реалізації математичної моделі коливань остову гусеничного трактора. Викладено основні допущення, які приймаються при складанні математичної моделі вертикальних і поздовжньо-кутових коливань плоскої системи. До них відноситься і заміна реальних пружних елементів підвіски приведеними до осі ковзання пружних елементів з постійною жорсткістю. У зв’язку з цим прийняті допущення вносять похибку у результати розрахунків і імітаційних експериментів. Метою даного дослідження є зіставлення результатів моделювання коливань остову трактора з пружними елементами постійної жорсткості і пружними елементами з навантажувальні характеристиками, отриманими в ході лабораторних випробувань.
When solving a range of tasks related to ensuring comfortable working conditions for the operator, reducing dynamic loads in the nodes and systems of the tractor, it becomes necessary to implement a mathematical model of oscillations of the crawler tractor frame. The basic assumptions that are made when compiling a mathematical model of vertical and longitudinal-angular oscillations of a plane system are stated. These include the replacement of real elastic suspension elements by elastic elements with constant stiffness reduced to the roller axis. In this regard, the assumptions made introduce an error in the results of calculations and simulation experiments. The purpose of this study is to compare the results of modeling the vibrations of the tractor frame with elastic elements of constant stiffness and elastic elements with load characteristics obtained during laboratory tests .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1337
ISSN: 2311-441X
Розташовується у зібраннях:№ 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZHurnal_TSALTK_23_2021_238_246.pdf673.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.