Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/13377
Назва: | Бібліотьюторство як педагогічна позиція бібліотекаря закладу вищої освіти |
Інші назви: | Library as a pedagogical of a librarian of a higher education institution |
Автори: | Рибальченко, Олена Миколаївна |
Ключові слова: | тьюторство;бібліотьютор;педагогічна позиція бібліотекаря.;tutoring;librarian;pedagogical position of librarian |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Рибальченко О. М. Бібліотьюторство як педагогічна позиція бібліотекаря закладу вищої освіти. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 80-84. |
Короткий огляд (реферат): | У доповіді розкрито досвід роботи НБ ХНТУСГ по запровадженню елементів тьюторства в бібліотечну діяльність, пов'язану з опануванням бібліотекарями функцій наставництва, що визначає їх педагогічну позицію по відношенню до користувачів. The report reveals the experience of the National Library of KhNTUSG on the introduction of elements of tutoring in library activities related to the mastery of mentoring functions by librarians, which determines their pedagogical position in relation to users. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13377 |
Розташовується у зібраннях: | Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
bibliotiutorstvo_yak_pedahohichna_pozytsiia_bibliotekaria_ZVO.pdf | 408.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.