Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/13377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРибальченко, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-11-12T18:37:14Z-
dc.date.available2022-11-12T18:37:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРибальченко О. М. Бібліотьюторство як педагогічна позиція бібліотекаря закладу вищої освіти. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 80-84.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13377-
dc.description.abstractУ доповіді розкрито досвід роботи НБ ХНТУСГ по запровадженню елементів тьюторства в бібліотечну діяльність, пов'язану з опануванням бібліотекарями функцій наставництва, що визначає їх педагогічну позицію по відношенню до користувачів.uk_UA
dc.description.abstractThe report reveals the experience of the National Library of KhNTUSG on the introduction of elements of tutoring in library activities related to the mastery of mentoring functions by librarians, which determines their pedagogical position in relation to users.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectтьюторствоuk_UA
dc.subjectбібліотьюторuk_UA
dc.subjectпедагогічна позиція бібліотекаря.uk_UA
dc.subjecttutoringuk_UA
dc.subjectlibrarianuk_UA
dc.subjectpedagogical position of librarianuk_UA
dc.titleБібліотьюторство як педагогічна позиція бібліотекаря закладу вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeLibrary as a pedagogical of a librarian of a higher education institutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bibliotiutorstvo_yak_pedahohichna_pozytsiia_bibliotekaria_ZVO.pdf408.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.