Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/13377
Название: Бібліотьюторство як педагогічна позиція бібліотекаря закладу вищої освіти
Другие названия: Library as a pedagogical of a librarian of a higher education institution
Авторы: Рибальченко, Олена Миколаївна
Ключевые слова: тьюторство;бібліотьютор;педагогічна позиція бібліотекаря.;tutoring;librarian;pedagogical position of librarian
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Рибальченко О. М. Бібліотьюторство як педагогічна позиція бібліотекаря закладу вищої освіти. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 80-84.
Краткий осмотр (реферат): У доповіді розкрито досвід роботи НБ ХНТУСГ по запровадженню елементів тьюторства в бібліотечну діяльність, пов'язану з опануванням бібліотекарями функцій наставництва, що визначає їх педагогічну позицію по відношенню до користувачів.
The report reveals the experience of the National Library of KhNTUSG on the introduction of elements of tutoring in library activities related to the mastery of mentoring functions by librarians, which determines their pedagogical position in relation to users.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13377
Располагается в коллекциях:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
bibliotiutorstvo_yak_pedahohichna_pozytsiia_bibliotekaria_ZVO.pdf408.34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.