Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13377
Title: Бібліотьюторство як педагогічна позиція бібліотекаря закладу вищої освіти
Other Titles: Library as a pedagogical of a librarian of a higher education institution
Authors: Рибальченко, Олена Миколаївна
Keywords: тьюторство;бібліотьютор;педагогічна позиція бібліотекаря.;tutoring;librarian;pedagogical position of librarian
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Рибальченко О. М. Бібліотьюторство як педагогічна позиція бібліотекаря закладу вищої освіти. Матеріали ІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції "Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті": до 90 річчя Наукової бібліотеки ХНТУСГ, 30 жовтня 2020 р. Харків: ХНТУСГ. 2020. С. 80-84.
Abstract: У доповіді розкрито досвід роботи НБ ХНТУСГ по запровадженню елементів тьюторства в бібліотечну діяльність, пов'язану з опануванням бібліотекарями функцій наставництва, що визначає їх педагогічну позицію по відношенню до користувачів.
The report reveals the experience of the National Library of KhNTUSG on the introduction of elements of tutoring in library activities related to the mastery of mentoring functions by librarians, which determines their pedagogical position in relation to users.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13377
Appears in Collections:Бібліотечно-інформаційне середовище як драйвер змін та інновацій в освіті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bibliotiutorstvo_yak_pedahohichna_pozytsiia_bibliotekaria_ZVO.pdf408.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.