Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/13118
Название: Marketing digitalization in conditions of war (Цифровізація маркетингу в умовах війни)
Авторы: Кучер, Є. С.
Научный руководитель: Муравйова, О. М.
Крупей, М. І.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Кучер Є. С. Marketing digitalization in conditions of war (Цифровізація маркетингу в умовах війни). Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 28 жовтня 2022 року; наук. кер. Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ДБТУ, 2022. С. 220-222.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13118
Располагается в коллекциях:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2022_220-222.pdf390.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.