Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/13118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМуравйова, О. М.-
dc.contributor.advisorКрупей, М. І.-
dc.contributor.authorКучер, Є. С.-
dc.date.accessioned2022-11-11T08:47:44Z-
dc.date.available2022-11-11T08:47:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКучер Є. С. Marketing digitalization in conditions of war (Цифровізація маркетингу в умовах війни). Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 28 жовтня 2022 року; наук. кер. Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ДБТУ, 2022. С. 220-222.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13118-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleMarketing digitalization in conditions of war (Цифровізація маркетингу в умовах війни)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2022_220-222.pdf390.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.