Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13118
Title: Marketing digitalization in conditions of war (Цифровізація маркетингу в умовах війни)
Authors: Кучер, Є. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Муравйова, О. М.
Крупей, М. І.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Кучер Є. С. Marketing digitalization in conditions of war (Цифровізація маркетингу в умовах війни). Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді" 28 жовтня 2022 року; наук. кер. Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ДБТУ, 2022. С. 220-222.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13118
Appears in Collections:Матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2022_220-222.pdf390.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.