Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12544
Назва: Особливості різних підходів при формуванні системи аграрного маркетингу
Автори: Буряк, С. О.
Камєнєва, Ю. С.
Корнієнко, В. С.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Буряк С. О., Камєнєва Ю. С., Корнієнко В. С. Особливості різних підходів при формуванні системи аграрного маркетингу. Вісник студентського наукового товариства. 2018. Вип. 2. С. 70-71.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12544
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2018-70-71.pdf568.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.