Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorБуряк, С. О.-
dc.contributor.authorКамєнєва, Ю. С.-
dc.contributor.authorКорнієнко, В. С.-
dc.date.accessioned2022-11-08T09:30:12Z-
dc.date.available2022-11-08T09:30:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБуряк С. О., Камєнєва Ю. С., Корнієнко В. С. Особливості різних підходів при формуванні системи аграрного маркетингу. Вісник студентського наукового товариства. 2018. Вип. 2. С. 70-71.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12544-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.titleОсобливості різних підходів при формуванні системи аграрного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2018-70-71.pdf568.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.