Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12544
Title: Особливості різних підходів при формуванні системи аграрного маркетингу
Authors: Буряк, С. О.
Камєнєва, Ю. С.
Корнієнко, В. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Мандич, О. В.
Issue Date: 2018
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Буряк С. О., Камєнєва Ю. С., Корнієнко В. С. Особливості різних підходів при формуванні системи аграрного маркетингу. Вісник студентського наукового товариства. 2018. Вип. 2. С. 70-71.
Series/Report no.: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12544
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2018-70-71.pdf568.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.