Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11295
Назва: | Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1 |
Автори: | Філіпов, Лев Ігоревич |
Науковий керівник : | Кравцов, А. Г. |
Місце роботи: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключові слова: | вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;морозиво;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Філіпов Л. І. Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. Г. Кравцов; Харків, 2021. 56 с. |
Короткий огляд (реферат): | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки морозива від заводу виробника ТМ «Хладік» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом мікрорайону Салтівка-1. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки морозива у сезонні періоди. Предмет дослідження – оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту Салтівка-1 по доставці морозива від фірми - виробника (ТМ Хладік) до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 31,1 км до значень 25,2 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 7,2 км до значень 3,0 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом Салтівка-1. Обрано автомобільрефрежератори з об’ємом морозильної камери 9,2 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 16,27 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень при експлуатації транспортних засобів за оптимальним маршрутом Салтівка-1. Розрахунковим шляхом встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 17,6 %, собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом на 23,9 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11295 |
Розташовується у зібраннях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Filipov_2.pdf Restricted Access | 153.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії | |
Filipov.pdf Restricted Access | 1.62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.