Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11295
Название: Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1
Авторы: Філіпов, Лев Ігоревич
Научный руководитель: Кравцов, А. Г.
metadata.dc.contributor.affiliation: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики
Ключевые слова: вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;морозиво;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Філіпов Л. І. Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. Г. Кравцов; Харків, 2021. 56 с.
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки морозива від заводу виробника ТМ «Хладік» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом мікрорайону Салтівка-1. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки морозива у сезонні періоди. Предмет дослідження – оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту Салтівка-1 по доставці морозива від фірми - виробника (ТМ Хладік) до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 31,1 км до значень 25,2 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 7,2 км до значень 3,0 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом Салтівка-1. Обрано автомобільрефрежератори з об’ємом морозильної камери 9,2 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 16,27 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень при експлуатації транспортних засобів за оптимальним маршрутом Салтівка-1. Розрахунковим шляхом встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 17,6 %, собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом на 23,9 % меньше, ніж за вихідним маршрутом.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11295
Располагается в коллекциях:275 – " Транспортні технології" (Бакалаври)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Filipov_2.pdf
  Restricted Access
153.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии
Filipov.pdf
  Restricted Access
1.62 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.