Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11295
Название: | Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1 |
Авторы: | Філіпов, Лев Ігоревич |
Научный руководитель: | Кравцов, А. Г. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключевые слова: | вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;морозиво;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Філіпов Л. І. Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. Г. Кравцов; Харків, 2021. 56 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки морозива від заводу виробника ТМ «Хладік» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом мікрорайону Салтівка-1. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки морозива у сезонні періоди. Предмет дослідження – оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту Салтівка-1 по доставці морозива від фірми - виробника (ТМ Хладік) до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 31,1 км до значень 25,2 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 7,2 км до значень 3,0 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом Салтівка-1. Обрано автомобільрефрежератори з об’ємом морозильної камери 9,2 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 16,27 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень при експлуатації транспортних засобів за оптимальним маршрутом Салтівка-1. Розрахунковим шляхом встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 17,6 %, собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом на 23,9 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11295 |
Располагается в коллекциях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Filipov_2.pdf Restricted Access | 153.59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии | |
Filipov.pdf Restricted Access | 1.62 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.