Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11295
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Кравцов, А. Г. | - |
dc.contributor.author | Філіпов, Лев Ігоревич | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-31T14:10:05Z | - |
dc.date.available | 2022-10-31T14:10:05Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Філіпов Л. І. Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. А. Г. Кравцов; Харків, 2021. 56 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/11295 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки морозива від заводу виробника ТМ «Хладік» до торгівельних точок міста Харкова за маршрутом мікрорайону Салтівка-1. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки морозива у сезонні періоди. Предмет дослідження – оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту Салтівка-1 по доставці морозива від фірми - виробника (ТМ Хладік) до торгових точок м. Харкова. В результаті оптимізації розвізний маршрут скоротився з 31,1 км до значень 25,2 км. Холостий пробіг автомобіля скоротився з 7,2 км до значень 3,0 км. Розраховано експлуатаційні показники використання рухомого складу за оптимальним маршрутом Салтівка-1. Обрано автомобільрефрежератори з об’ємом морозильної камери 9,2 м3 . Розраховано значення транспортної роботи за рік за оптимальним та вихідним маршрутами, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 16,27 %. Виконано розрахунок економії паливно-мастильних матеріалів та собівартості перевезень при експлуатації транспортних засобів за оптимальним маршрутом Салтівка-1. Розрахунковим шляхом встановлено, що зменшення витрати палива для одного транспортного засобу за рік у відсотках дорівнює 17,6 %, собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом на 23,9 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харків: ХНТУСГ | uk_UA |
dc.subject | вантажні перевезення | uk_UA |
dc.subject | транспортна задача | uk_UA |
dc.subject | метод комівояжера | uk_UA |
dc.subject | морозиво | uk_UA |
dc.subject | транспортна робота | uk_UA |
dc.subject | диспетчерське керування | uk_UA |
dc.subject | ефективність доставки | uk_UA |
dc.title | Оптимізація розвізних маршрутів доставки морозива від виробника до торгівельної мережі мікрорайону Салтівка-1 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.contributor.affiliation | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра транспортних технологій і логістики | - |
Appears in Collections: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Filipov_2.pdf Restricted Access | 153.59 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
Filipov.pdf Restricted Access | 1.62 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.