Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1091
Назва: Зниження інтенсивності автомобільних перевезень в системі технічного обслуговування й ремонту машин агропромислового комплексу
Інші назви: Снижение интенсивности автомобильных перевозок в системе технического обслуживания и ремонта машин агропромышленного комплекса
Reducing the intensity of road transportation in the system of maintenance and repair of machines of the agricultural complex
Автори: Тарельник, В. Б.
Соларьов, О. О.
Тарельник, Н. В.
Волошко, Т. П.
Ключові слова: транспортні технології;логістика;ремонтні технології;автомобільні перевезення;екологічна безпека;інтенсивність;транспортные технологии;логистика;ремонтные технологии;автомобильные перевозки;экологическая безопасность;интенсивность;transport technologies;logistics;repair technologies;automobile transportations;automobile transportations;ecological safety;intensity
Дата публікації: 2021
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Тарельник В. Б., Соларьов О. О., Тарельник Н. В., Волошко Т. П. Зниження інтенсивності автомобільних перевезень в системі технічного обслуговування й ремонту машин агропромислового комплексу. Інженерія природокористування. 2021. № 3 (21). С. 21-31.
Серія/номер: Інженерія природокористування;№ 3 (21)
Короткий огляд (реферат): В статті проведено аналіз впливу науково-технічного прогресу (НТП), в ремонтних технологіях, які використовують при виконанні поточного та капітального ремонтів сільськогосподарської техніки, на транспортну технологію і інтенсивність автомобільних перевезень між підприємствами агропромислових комплексів (АПК) і ремонтними базами. Аналіз останніх досліджень та публікацій показав, що в ремонтних технологіях, як правило, використовують екологічно небезпечні методи наплавлення та зварювання. НТП в ремонтних технологіях значно розширив номенклатуру методів виконання ремонтних робіт новими короткотривалими, екологічно безпечними, енергозберігаючими і маловитратними технологіями відновлення і зміцнення деталей машин. Показано, що запропоновані авторами нові енергозберігаючі, менш затратні і екологічно безпечні технології, такі як електроіскрове легування (ЕІЛ), нанесення металополімерних матеріалів (МПМ) та поверхневе пластичне деформування (ППД), дозволяють перерозподілити об’єми ремонтних робіт, шляхом перенесення значної їх кількості з ремонтних баз на підприємства АПК і, таким чином, знизити вантажопотік сільськогосподарської техніки. В статті представлені окремі технології ремонту. Так методом ЕІЛ проводять ремонт валів роторів гвинтових і відцентрових компресорів і насосів. Нанесенням МПМ відновлюють напрямні верстатів, корпуси насосів, блоки циліндрів, вали, гнізда підшипників. Комбінованими технологіями ЕІЛ + МПМ ремонтують шнеки машин, задіяних в переробці і утилізації гною та центрифуг для очистки побутових та промислових стічних вод, диски ґрунтообробних машин і ін.. Елементи наукової новизни включають в себе удосконалення технології транспортних перевезень при виконанні робіт, пов’язаних з ремонтом сільськогосподарської техніки на ремонтних базах, за рахунок перерозподілу значного його об’єму на підприємства АПК, пов’язаного з розробкою нових, енергозберігаючих і екологічно безпечних технологій відновлення і зміцнення деталей машин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1091
ISSN: 2311-1828
Розташовується у зібраннях:№ 3 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.