Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1091
Title: | Зниження інтенсивності автомобільних перевезень в системі технічного обслуговування й ремонту машин агропромислового комплексу |
Other Titles: | Снижение интенсивности автомобильных перевозок в системе технического обслуживания и ремонта машин агропромышленного комплекса Reducing the intensity of road transportation in the system of maintenance and repair of machines of the agricultural complex |
Authors: | Тарельник, В. Б. Соларьов, О. О. Тарельник, Н. В. Волошко, Т. П. |
Keywords: | транспортні технології;логістика;ремонтні технології;автомобільні перевезення;екологічна безпека;інтенсивність;транспортные технологии;логистика;ремонтные технологии;автомобильные перевозки;экологическая безопасность;интенсивность;transport technologies;logistics;repair technologies;automobile transportations;automobile transportations;ecological safety;intensity |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Тарельник В. Б., Соларьов О. О., Тарельник Н. В., Волошко Т. П. Зниження інтенсивності автомобільних перевезень в системі технічного обслуговування й ремонту машин агропромислового комплексу. Інженерія природокористування. 2021. № 3 (21). С. 21-31. |
Series/Report no.: | Інженерія природокористування;№ 3 (21) |
Abstract: | В статті проведено аналіз впливу науково-технічного прогресу (НТП), в ремонтних технологіях, які використовують при виконанні поточного та капітального ремонтів сільськогосподарської техніки, на транспортну технологію і інтенсивність автомобільних перевезень між підприємствами агропромислових комплексів (АПК) і ремонтними базами. Аналіз останніх досліджень та публікацій показав, що в ремонтних технологіях, як правило, використовують екологічно небезпечні методи наплавлення та зварювання. НТП в ремонтних технологіях значно розширив номенклатуру методів виконання ремонтних робіт новими короткотривалими, екологічно безпечними, енергозберігаючими і маловитратними технологіями відновлення і зміцнення деталей машин. Показано, що запропоновані авторами нові енергозберігаючі, менш затратні і екологічно безпечні технології, такі як електроіскрове легування (ЕІЛ), нанесення металополімерних матеріалів (МПМ) та поверхневе пластичне деформування (ППД), дозволяють перерозподілити об’єми ремонтних робіт, шляхом перенесення значної їх кількості з ремонтних баз на підприємства АПК і, таким чином, знизити вантажопотік сільськогосподарської техніки. В статті представлені окремі технології ремонту. Так методом ЕІЛ проводять ремонт валів роторів гвинтових і відцентрових компресорів і насосів. Нанесенням МПМ відновлюють напрямні верстатів, корпуси насосів, блоки циліндрів, вали, гнізда підшипників. Комбінованими технологіями ЕІЛ + МПМ ремонтують шнеки машин, задіяних в переробці і утилізації гною та центрифуг для очистки побутових та промислових стічних вод, диски ґрунтообробних машин і ін.. Елементи наукової новизни включають в себе удосконалення технології транспортних перевезень при виконанні робіт, пов’язаних з ремонтом сільськогосподарської техніки на ремонтних базах, за рахунок перерозподілу значного його об’єму на підприємства АПК, пов’язаного з розробкою нових, енергозберігаючих і екологічно безпечних технологій відновлення і зміцнення деталей машин. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1091 |
ISSN: | 2311-1828 |
Appears in Collections: | № 3 (21) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.