Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10777
Назва: Професійна етика та етикет у готельно-ресторанному бізнесі
Автори: Малюк, Людмила Петрівна
Варипаєва, Людмила Миронівна
Ключові слова: професійна етика;етикет;готельно-ресторанний бізнес;якість послуг
Дата публікації: 2018
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Малюк Л. П., Варипаєва Л. М. Професійна етика та етикет у готельно-ресторанному бізнесі: методичні вказівки для самостійного вивчення дисципліни студентами спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа»; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2018. 51 с.
Короткий огляд (реферат): Головною метою викладання курсу є: формування у студентів системного мислення та компетностей з профксійної етики та етикету в готельному і ресторанному бізнесі; набуття компетенції з визначення вимог до і профксійної етики та етикету готелів з урахуванням їх призначення, категорії; набуття компетенції з розробки складових професійної етики та етикету, залежно від класифікації закладів ресторанного господарства; забезпечення належного рівня якості послуг в аспекті організації надання послуг у готельному та ресторанному бізнесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10777
Розташовується у зібраннях:Методичні вказівки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Professional_ethics_etiquette_MV_2018.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.