Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10715
Назва: Основні напрямки налагодження конструктивного спілкування викладачів зі студентами
Інші назви: Main meaningful communication teachers with students
Автори: Попова, Г. В.
Ключові слова: педагогічне спілкування;типові кризи;ускладнення;конструктивне спілкування;педагогическое общение;типичные кризисы;усложнения;конструктивное общение;pedagogical intercourse;typical crises;complications;structural intercourse
Дата публікації: 2011
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Попова Г. В. Основні напрямки налагодження конструктивного спілкування викладачів зі студентами. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2011. № 4. С. 142-148.
Серія/номер: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 4
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються типові кризи студентського віку, що можуть ускладнювати спілкування в навчальному процесі у ВНЗ. Визначаються риси конструктивного спілкування викладачив та студентів та пропонуються шляхи його налагодження.
В статье рассматриваются типичные кризисы студенческого возраста, которые могут затруднять общение в учебном процессе ВУЗа. Определяются характеристики конструктивного общения преподавателей и студентов и предлагаются пути его налаживания.
In the article the typical crises of student age, which can hamper intercourse in the educational process of Institute of higher, are examined. Descriptions of structural intercourse of teachers and students are determined and the paths of its adjusting are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10715
ISBN: 978-617-619-144-5
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2011_4_142-148.pdf469.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.